Brooke Shields Fan Family
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Brooke Shields Fan Family

Forum for Brooke Shields Fans
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Souls embraced Forever, it's what I Feel!!

Go down 
AuthorMessage
david

david


Anzahl der Beiträge : 14575
Anmeldedatum : 2009-06-01

Souls embraced Forever, it's what I Feel!! Empty
PostSubject: Souls embraced Forever, it's what I Feel!!   Souls embraced Forever, it's what I Feel!! Icon_minitimeFri Dec 10, 2010 11:00 pm

flower Souls embraced Forever, it's what I Feel!! 86578nipon0493bm122137l.th flower

Em fas sentir bé, com si la soletat abandonés el meu mirall i la meva imatge, del cor, i prengués la força d'un infantil impuls directe cap a la Lluna i el Sol, on trobar-te.
Besar-te, davall d'un llençol d'estrelles i fondre'm amb la teva ànima, plegats en una abraçada eterna. És tot el que desitjat sempre. I ara, després de tants d'anys, puc saber que si és cert que hi ha ments que d'alguna poden néixer unides per un vincle, les nostres són una, en la seva increïble força de ser complement perfecte i subtil. Ho crec i ho mantindré sempre, res podrà separar-nos. Res! Mai! Sempre estarem junts, de la forma que sigui i a on sigui. Junts, com a Amor, Eternament! flower
love smiley love smiley
Back to top Go down
 
Souls embraced Forever, it's what I Feel!!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» A place for us, in our minds and our souls!!
» And I can Feel You!
» How I Feel You!!
» To Feel as One!
» To see, to feel!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Brooke Shields Fan Family :: BROOKE FAN FAMILY FORUM :: PHOTOS-
Jump to: