Brooke Shields Fan Family
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Brooke Shields Fan Family

Forum for Brooke Shields Fans
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 BROOKE means so much to me!!

Go down 
AuthorMessage
david

david


Anzahl der Beiträge : 14575
Anmeldedatum : 2009-06-01

BROOKE means so much to me!! Empty
PostSubject: BROOKE means so much to me!!   BROOKE means so much to me!! Icon_minitimeThu Aug 19, 2010 12:55 am

love smiley BROOKE means so much to me!! Younggirl003.th love smiley BROOKE means so much to me!! 57376bl001122198lo.th love smiley


Cuando te miro sólo siento puro amor. Es como sentirlo en la sangre que corre por mis venas. Por encima de todo, de todas las cosas de la vida. Nunca dejaré de dar las gracias por este Amor que siento.
Eres Eterna. A Dios ruego cada día por ti y por todo lo que es tu vida. Mi inspiración y mi fe, en todo momento, nacen de tu luz y tu libertad; eres mi Ángel y mi Estrella, Esposa y Señora mía en el corazón del amor y el deseo.
Siempre te amaré!!
Siempre estaré contigo. De la forma que sea, ahí estaré. En cualquier momento, eternamente!!
I LOVE YOU MORE, THAN I MAY EVER EXPRESS OR SAY. YOU'RE ETERNAL, IN THIS WORLD AND IN MY HEART!! queen flower Like a Star @ heaven
love smiley love smiley
Back to top Go down
 
BROOKE means so much to me!!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Brooke Shields Fan Family :: BROOKE FAN FAMILY FORUM :: PHOTOS-
Jump to: