Brooke Shields Fan Family
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Brooke Shields Fan Family

Forum for Brooke Shields Fans
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Brooke, an Angel!

Go down 
AuthorMessage
david

david


Anzahl der Beiträge : 14575
Anmeldedatum : 2009-06-01

Brooke, an Angel! Empty
PostSubject: Brooke, an Angel!   Brooke, an Angel! Icon_minitimeSat Sep 18, 2010 10:59 am

love smiley Brooke, an Angel! Angelbrookeshields.th love smiley cheekey smiley


love smiley Cuánto tiempo ha pasado. Casi no me acuerdo del principio. Las personas, sus ojos, me sonríen. No habrá final. Ahora estoy viendo la Verdad. El Amor no acaba, sólo se reconstruye a sí mismo y crece.
En un momento de admiración y RESPETO, con todo este sentimiento en el corazón, te contaré cuánto te quiero.
Con las palabras o con una mirada, da igual. Nada podrá cambiar esta emoción. Después de todo, había Esperanza. Amarte es lo mejor que me ha pasado!! Y la gente, y el mundo, son mis amigos otra vez!!! queen flower love smiley
love smiley love smiley
Back to top Go down
david

david


Anzahl der Beiträge : 14575
Anmeldedatum : 2009-06-01

Brooke, an Angel! Empty
PostSubject: Re: Brooke, an Angel!   Brooke, an Angel! Icon_minitimeWed Sep 22, 2010 8:34 am

love smiley I could never stop Loving Brooke. I'm as kid now, illusioned for the moment of Beauty. Yesterday's night I could not sleep at first, thinking about the moment I could see my Lady Brooke surroundered by her magic talent and her sweet Love! love smiley
I Love You!! queen flower Smile
love smiley love smiley flower
Back to top Go down
 
Brooke, an Angel!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» MY ANGEL BROOKE...!!
» An Angel, Brooke!
» My Angel Brooke!
» Brooke, my Angel!
» The Angel, my Brooke!!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Brooke Shields Fan Family :: BROOKE FAN FAMILY FORUM :: PHOTOS-
Jump to: