Brooke Shields Fan Family
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Brooke Shields Fan Family

Forum for Brooke Shields Fans
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 My beloved Brooke all around the world!!

Go down 
AuthorMessage
david

david


Anzahl der Beiträge : 14575
Anmeldedatum : 2009-06-01

My beloved Brooke all around the world!! Empty
PostSubject: My beloved Brooke all around the world!!   My beloved Brooke all around the world!! Icon_minitimeMon Mar 29, 2010 11:25 am

love smiley My beloved Brooke all around the world!! 04474modeloenmallorca11.th love smiley My beloved Brooke all around the world!! Bellezai.th love smiley


A veces quisiera no estar tan ciego de amor por Ella, para comprender mejor lo que debo y lo que puedo hacer.
Llevo tantos días pensando!!
Adónde ir. En el mundo, o en los sueños. Hacia Ella en un respetuoso caminar, o por Ella en el vuelo de mi corazón.
Su vida es lo único que me guía, el único tesoro que ponderaré en esta evanescencia de pensamientos que nacieron para ser la realidad.
Ojalá cayera un libro del cielo donde encontrar escritas todas las respuestas que necesito, para hacer lo correcto sin vacilar, por encima de mí mismo.
Sentir que el Amor me quema y me ahoga no me impide usar la razón, porque es este Amor el que me domina y me obliga a actuar como creo que debo. Ésa siempre fue y será la verdad; pero tengo mucho miedo a equivocarme por no seguir a mi corazón.
Que Dios me ayude!!
love smiley love smiley
Back to top Go down
 
My beloved Brooke all around the world!!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Beloved Brooke at UTA!
» My Beloved Brooke and Friends!!!
» Our LOVELY and BELOVED BROOKE!
» Beloved Brooke in Mallorca!
» My Beloved Brooke Laughs!!!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Brooke Shields Fan Family :: BROOKE FAN FAMILY FORUM :: PHOTOS-
Jump to: