Brooke Shields Fan Family
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Brooke Shields Fan Family

Forum for Brooke Shields Fans
 
HomeHome  PortalPortal  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Brooke, Endless Love inside of me!!

Go down 
2 posters
AuthorMessage
david

david


Anzahl der Beiträge : 14575
Anmeldedatum : 2009-06-01

Brooke, Endless Love inside of me!! Empty
PostSubject: Brooke, Endless Love inside of me!!   Brooke, Endless Love inside of me!! Icon_minitimeThu Feb 11, 2010 9:40 am

love smiley love smiley Brooke, Endless Love inside of me!! Morecovermay09.th Brooke, Endless Love inside of me!! 41007snowfordavid122667.th love smiley love smiley

love smiley Cuando al fin te vi, por primera vez en mi vida, sentí que el alma, tu alma, me habló; y el sentimiento de un amor de ardiente inocencia se abrió en mi corazón.
Una pasión nacida así sólo puede ser Eterna, mucho más allá de condiciones o circunstancias de la vida.
Te amo, desde que nací, y eso no podrá cambiar jamás. Eres mi Todo; mi mañana no existe si no te siento junto a mí, eternamente. love smiley
love smiley love smiley
Back to top Go down
marcos

marcos


Anzahl der Beiträge : 218
Anmeldedatum : 2009-12-04

Brooke, Endless Love inside of me!! Empty
PostSubject: Re: Brooke, Endless Love inside of me!!   Brooke, Endless Love inside of me!! Icon_minitimeThu Feb 11, 2010 3:41 pm

David... I love "endless love" Gracias action smiley
Back to top Go down
david

david


Anzahl der Beiträge : 14575
Anmeldedatum : 2009-06-01

Brooke, Endless Love inside of me!! Empty
PostSubject: Re: Brooke, Endless Love inside of me!!   Brooke, Endless Love inside of me!! Icon_minitimeThu Feb 11, 2010 9:58 pm

Smile action smiley Smile
Back to top Go down
Sponsored content





Brooke, Endless Love inside of me!! Empty
PostSubject: Re: Brooke, Endless Love inside of me!!   Brooke, Endless Love inside of me!! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Brooke, Endless Love inside of me!!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Brooke Shields Fan Family :: BROOKE FAN FAMILY FORUM :: PHOTOS-
Jump to: